REKLAMA
Znaleziono 2394 wyników
[Polska] Rynek inwestycyjny w Polsce z szansą na wynik blisko 4,4 mld euro w 2016 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek inwestycyjny w Polsce z szansą na wynik blisko 4,4 mld euro w 2016 r.
Firma doradcza JLL przedstawia wstępne szacunki dla rynku inwestycyjnego w Polsce w segmencie nieruc...
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazieartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Letnie zmiany w lubelskiej Plazie
W wakacje galeria Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła...
Wroclavia najlepszym pod względem architektury obiektem handlowym na świecieartykuł
Pokaż artykuł
Wroclavia najlepszym pod względem architektury obiektem handlowym na świecie
Wroclavia zdobyła kolejną bardzo cenną nagrodę. Tym razem najnowsza wrocławska galeria handlowa zwyc...
Wrocław: Ruszyła nadbudowa zabytkowego gmachu banku na Starym Mieście artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Ruszyła nadbudowa zabytkowego gmachu banku na Starym Mieście
Firma Dolnośląskie Inwestycje z Wrocławia odkupiła XIX-wieczną nieruchomość przy ulicy Wita Stwosza...
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowieartykuł
Pokaż artykuł
Australijska marka wzmocni ofertę Galerii Jurajskiej w Częstochowie
Chociaż Galeria Jurajska jest już w 98 proc. skomercjalizowana, nie ustaje w rozwoju oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, który jest tu najmocniej reprezentowany. Przykładem jest najnowsza umowa z marką biżuteryjną Lovisa. Butik, który wkrótce zadebiutuje w Jurajskiej, będzie pierwszym należącym do brandu w północnej części województwa śląskiego.
Carrefour i Dealz nowymi najemcami Galerii Echo w Kielcachartykuł
Pokaż artykuł
Carrefour i Dealz nowymi najemcami Galerii Echo w Kielcach
Do Galerii Echo, należącej do EPP, dołączyło dwóch nowych, dużych najemców. Mieszkańcy Kielc i okolic mogą już zrobić zakupy w hipermarkecie Carrefour oraz sklepie sieci handlowej Dealz. Czeka tam na nich bogata oferta spożywcza i non-food.
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]
Według ostatnich danych firmy doradczej Savills rynek sektora handlowego w Polsce odnotował solidny wzrost w porównaniu do innych krajów w Europie. Łączny wolumen transakcji inwestycyjnych w pierwszych trzech kwartałach 2024 roku wyniósł niemal 2,5 mld euro, co oznacza wzrost o 51% rok do roku i przewyższa całkowite wyniki z 2023 roku o ponad 20%. Około ¼ zainwestowanych środków trafiła do sektora handlowego.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Lubin] Galeria wyposażenia wnętrz Indomo
Miroszowice
[Czechowice-Dziedzice] Galeria "Stara Kablownia"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Czechowice-Dziedzice] Galeria "Stara Kablownia"
Czechowice-Dziedzice
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Radom] Galeria "Street Mall Vis a Vis"
Radom, Obozisko
[Kraków] Eurobank najemcą PH Zakopiankaartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Eurobank najemcą PH Zakopianka
Od maja tego roku Eurobank dołączył do grona najemców Parku Handlowego Zakopianka.   Nowy odd...
[Warszawa] Totalbud oddał do użytku Galerię Czarodzieja w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Totalbud oddał do użytku Galerię Czarodzieja w Warszawie
Warszawska firma Totalbud oddała inwestorom najnowszy obiekt handlowy stołecznej dzielnicy Białołęka...
[Warszawa] „Pasta Point – Szalone makarony” w Galerii Metro BIS na warszawskim Ursynowieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] „Pasta Point – Szalone makarony” w Galerii Metro BIS na warszawskim Ursynowie
Na początku czerwca Galeria Metro BIS wzbogaciła się o włoską restaurację serwującą makarony. „Pasta...
[Zgorzelec] Park Handlowy EDENinwestycja
Pokaż inwestycję
[Zgorzelec] Park Handlowy EDEN
Zgorzelec, Pieńsk
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce stabilny w większości sektorówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce stabilny w większości sektorów
Zgodnie z raportem „Marketbeat Polska – Wiosna 2013” przygotowanym przez międzynarodową firmę doradc...
Pedet – nowatorski koncept restauracyjny we wrocławskiej Renomie w 100 proc. wynajętyartykuł
Pokaż artykuł
Pedet – nowatorski koncept restauracyjny we wrocławskiej Renomie w 100 proc. wynajęty
W czwartym kwartale tego roku, Globalworth, właściciel i zarządca Renomy, otworzy Pedet – nową strefę gastronomiczno-kulturalną we wrocławskiej Renomie. Miejsce, którego nazwa nawiązuje do wieloletniej historii Powszechnego Domu Towarowego, zaoferuje siedem konceptów gastronomicznych, które dostarczą niezwykłych doznań kulinarnych. Centralnym miejscem nowej przestrzeni będzie bar z wydzieloną strefą na wydarzenia kulturalno-artystyczne i muzykę na żywo.
[Białystok] Inwestor powstającego Parku Handlowego KWADRAT rozpoczyna przygotowanie terenu pod budowę obiektuartykuł
Pokaż artykuł
[Białystok] Inwestor powstającego Parku Handlowego KWADRAT rozpoczyna przygotowanie terenu pod budowę obiektu
W ubiegłym tygodniu uprawomocniło się pozwolenie na budowę nowego zakładu produkcyjnego Biazet S.A....
4 marca w Gemini Park Tychy rusza Multikinoartykuł
Pokaż artykuł
4 marca w Gemini Park Tychy rusza Multikino
Już za kilka dni, dokładnie w piątek 4 marca rusza Multikino w centrum handlowym Gemini Park Tychy. Sieć wynajęła w tyskiej galerii łącznie 2,3 tys. mkw., zajmując tym samym blisko jedną trzecią powierzchni dobudowanej części centrum handlowego.
Biedronka otworzy sklep w Galerii Bawełnianka w Bełchatowieartykuł
Pokaż artykuł
Biedronka otworzy sklep w Galerii Bawełnianka w Bełchatowie
Najnowszy koncept marketu Biedronka otworzy się wraz z całą bełchatowską Galerią Bawełnianka w marcu przyszłego roku. Dyskont spożywczy zajmie powierzchnię ponad 1,2 tys. mkw. Razem z oddalonym od galerii o około 100 metrów marketem niemieckiej sieci Lidl – stworzą najszerszą, atrakcyjną ofertę spożywczą dla klientów z miasta i regionu.
W galerii Atrium Promenada BOSS otworzył pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
W galerii Atrium Promenada BOSS otworzył pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w Warszawie
BOSS otworzył salon w nowym koncepcie Pre BOSSed w warszawskiej galerii Atrium Promenada. Pre BOSSed to zupełnie nowy koncept aranżacji sklepu, powstały w ramach strategii rozwoju firmy "CLAIM 5", mającej przyczynić się m.in. do wzmocnienia wizerunku marki jako lifestyle’owej.
REKLAMA